Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2010 00:34 - Филми филми филми
Автор: guinessgirl Категория: Други   
Прочетен: 1062 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 16.03.2010 00:40


"obicham da se razcepvam s moite hora" ,мисля така да кръстя този постинг,на любимата ми фейсбук група.
в момента само аз си знам какви лудници ми се случват в главата,какви филми съм си вкарала,кое е реално и кое не е...
бе не знам,ама искам да лежа на някой девствен плаж,огряна от слънцето,със арианка в ръката и масурче в другата,със някой добър събеседник до мен... и да му говоря цял ден..
иска ми се да говоря на братле,
иска ми се да говоря в рими,
иска ми се да се кача на айфеловата кула и да крещя,колко глас имам,
иска ми се да си обуя кецовете и да подскачам по цялата алея от горнобански до руски паметник,и понеже ми е щастливо,ще си обуя лилавите кецове,а те са ми доста големи и ще се наложи да спирам през 4-5 минути да си стягам обувките...
иска ми се да скоча от терасата и просто да направя нещо екстремно... нещо динамично,интересно,абе все едно какво,само да е различно от ежедневните ми занимания.
иска ми се да имах едно платно,което да обрисувам със звуци или петна,най-различни по големина,цветове,форми,райета,хоризонтали,спирали и т.н..
иска ми се да пишех меега яките хайкута,даже на френски,
иска ми се да можех да погледна отвъд портите,пред които е заключено съзнанието ми,
да можех да освободя от оковите разсъдъка на обществото,за да не живея сред стадо със закърнели мозъци,сред толкова рамкирана и ограничена маса..
иска ми се да науча хората да бъдат хора,да се вгледат в общочовешките проблеми и да разберат,че освен собствените им задници,има и наистина важни неща.
иска ми се хората да можеха да живеят в юнити. даже всички субкултури,колкото и различни една от друга да ни се струват,в крайна сметка целят едно и също- ЮНИТИ.
иска ми се да съм растение,за да видя как живеят малките копеленца,имат ли наистина жив живот и дали тревата се напушва от собственото си "аз",и дали четирилистните детелини водят по-щастлив живот от трилистните...
ще ми се да съм период от 3 мин,за да видя колко неща може да свърши РЕАЛНО един средностатистически човек за това време,
иска ми се да взема някаква банкнота,да накъсам на хиляди малки парченца шибаната хартия,да проумеят хората каква точно е значимостта на това парченце хартия  и как позволяват то да контролира живота им...
иска ми се да съм дим,за да видя какво е да преминаваш през всяка костица и нерв на човешкото тяло.
иска ми се и да съм изкуство,за да възпламенявам,вдъхновявам и отварям човешките души.

искам и още много неща,но да спрем дотук,защото не издържам.
хайде малко саундтрак:

http://www.youtube.com/watch?v=orJSwcrB4us
http://www.youtube.com/watch?v=DXUKoXFesqc





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: guinessgirl
Категория: Други
Прочетен: 89133
Постинги: 28
Коментари: 55
Гласове: 137
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031