Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2010 15:07 - известни и не-толкова-известни автори
Автор: guinessgirl Категория: Други   
Прочетен: 1827 Коментари: 1 Гласове:
3





понякога даже писането не помага
и ти си сам с това което те
убива
и безчувствието на
стените прониква
в теб
а там в ъгъла лежи една
бутилка –
твоят последен приятел, твойта последна любовница,
другата ти клавиатура.
ей, здрасти.
                              Чарлз Буковски


Ръцете ме болят
от умора,
главата ме боли
от шума,
очите ме болят
от взиране,
гърлото ме боли
от преглътнати сълзи,
сърцето ме боли
от самота,
душата ме боли
от обич...

                                       Анна  Димова



Чакам.
Нищото
да се случи.

Докато вървя.
Докато се опитвам
да видя небето
през листата на кестена,
а пък слънцето
се е загнездило в клоните
и си плете паяжини
от моите мисли.
Докато се случва поезията
Чакам.
Нищото да се случи.

А пък то се крие цял ден
в чашата ми с кафе
и навярно очаква
аз
да престана
да чакам

                                  Бояна Петкова



Самотни залези, самотни нощи,
самотна лодката на дните ми отплува
и само сянката ми дълга
от сенките на голите дървета
ме ревнува.

И все се скитам и във всеки поглед
плах се взирам
и търся те и в никого не те намирам.
                                                                         Алексис


понякога всички ние се нуждаем от
малко спокойствие
болни и луди
отчаяни
аз също

малко спокойствие
докато се врязвам в тълпата
сутрин в 6 и 15
а слънцето се вдига пияно и кърваво

малко спокойствие
но здрача пищи
стискам тая бутилка
писането никога не е
достатъчно

малко спокойствие
а смъртта потраква със зъби
и ужасът е навсякъде
и дните идват и си отиват
и смехът не е истински смях
и прозорците са очи
и нощите разяждат
и небето е сухо
вдишване след
издишване

така че господи нека ти кажа:
понякога всички ние се нуждаем от
малко спокойствие:

слепите
убийците
децата
музикантите
шефовете
гениите
лудите
аз.
ти.

                          Александър Иванов



 

Отделя се всичко с пределна черта,
която е допир до нещо друго.

Затворен е стволът в кора -
чрез нея усеща вятър и дъжд.

Бронирана в люспи е рибата -
чрез тях осезава звука на вълните.

Морето е стегнато в брегове -
чрез тях се докосва до жадната суша.

Пригвоздена в женска кожа съм аз -
чрез нея познавам ласка и рана.

Ние владеем контакт със света
чрез своите граници само.

И ставайки по-безгранични,
ще ставаме все по-самотни.
                                                         Блага Димитрова



а колко много ми се иска да постна нещо собствено но суеверното ми глупаво съзнание не позволява да го "земат дяволите
 



Тагове:   музика,   болка,


Гласувай:
3



1. an200 - Ами постни!)
20.07.2010 15:39
Това, което си избрала, много ми допадна!)Давай!
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: guinessgirl
Категория: Други
Прочетен: 89483
Постинги: 28
Коментари: 55
Гласове: 137
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930