Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2010 00:56 - липсата ти ми докарва абстиненция
Автор: guinessgirl Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2891 Коментари: 4 Гласове:
0



твоят pain killer е водката с бира,шото the hapiness maker се е изпарил.. дните някак си напълно се сливат,едиствено цигарите,които пушиш една след друга ти помагат да не изтрещееш и разбиеш главата си в проклетата стена или касата на вратата (не че не се случи вчера,но тогава водката и може би бирата бяха главните виновници),защото облъчения ти мозък не ти позволява да мислиш за нищо друго,освен за проклетата МУ липса.
къде е,с кого е,ще бъде ли някога отново тук (нека-да-дойде-по-бързо-защото-да-се-взирам-в-стената-е-наистина-отегчително-а-където-и-другаде-да-погледна-виждам--части-от-теб-и-миналия-ни-живот) и се чудиш дали ще излезеш от това си състояние.

от три дни чакам телефона да звънне. иска ми се да чуя началото на STRENGTH TO LIVE,и всеки път,когато чуя иначе любимия ми трак,с който ми звънят всички онези неспециални хора,ми се иска да разбия телефона в същата онази отегчаваща стена.

а даже и шибаната утешителна водка свърши. всичко,което ми трябва сега,е онова,което няма да получа. седя в очакване на невъзможното.
още по-глупаво се чувствам от факта,че съм допуснала един страничен човек толкова близо до себе си.. и то най-неподходящия.
 

.................
(искам си водката.ама теб повече.деба и скапаната любов)


Тагове:   болка,   липса,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - чиър ъп
09.06.2010 01:02
мимс, просто му звънни ти
така аз правя, когато някой ми липсва, не мога да дочакам той да ми звънне :)
цитирай
2. ledzeppelin - мимс,
09.06.2010 02:00
не му звъни,а направо отиди при него и се взимайте!
винаги действа. просто човек трябва да е по-решителен.
цитирай
3. анонимен - . . .
29.10.2010 22:29
Не знаеш колко много каза.
В момента цикля срещу моята ''отегчителна стена'' и всичко мирише на старо време.
Не те познавам, просто ми се говори.
Винаги най съм се трогвала от чуждата история в която прочитам себе си.
Мамка му след малко започвам да сантименталнича. . . =Х
цитирай
4. анонимен - днес това е в мен. и аз в него.
27.12.2010 01:33
днес това е в мен. и аз в него.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: guinessgirl
Категория: Други
Прочетен: 89373
Постинги: 28
Коментари: 55
Гласове: 137
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930