Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2010 15:15 - Витоша!!!
Автор: guinessgirl Категория: Други   
Прочетен: 1010 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 02.07.2010 15:17


Ако някой ми каже,че в 12 часа вечерта е решил изведнъж да отиде да гледа изгрева от мърчаевските Кариери,придружен от 4 идиота,грам и половина марихуана,голяма бутилка водка Аляска и двулитрова ариана,бих го помислила за ненормален.
Но.. Казвам го.
След тегавия момент на завършването на този клас (прекалено слабо,общата оценка е 4.28,другата седмица имам и поправка по математика) с моят верен другар мошайко прекарахме деня на любимия Цикъл,леко надрусани,пушейки козче и пийвайки биричка с почти непознати хора.
 Но горе беше наистина прекрасно. Нищо,че ходихме 1 час в непрогледна тъмнина,през разрушен кален път,и че дори се загубихме ( за което съм виновна аз хаха ) . Нищо и,че на няколко пъти изпитах огромно желание да ги бутна всички в дерето под пътя,задето не спряха да мрънкат и за малко да ми убият желанието.
Там горе е толкова толкова мега красиво! Гората,селата,към които има изглед, кариерите, заслона.. Незнайно защо обаче направих само една снимка на заслона и то отвътре. може би защото имаше толкова алкохол за пиене :D проблема ми с алкохола е ,че когато съм някъде,държа да изпия всичко,което има за пиене,преди да си тръгна. То затова всеки път става така,че ми е трудно да гледам,докато съучастниците в запоя знаят кога да спрат. Ама да имаш граници е тъпо. Затова обичам планината,където  няма граници-нито просторни,нито на съзнанието.
Друго нещо,което мразя,е когато се събера някъде с хора,те да заспят. Едва в 4 часа всички бяха легнали на (мега неудобните) дървените пейки и дори ме гонеха,когато започнах да ги бутам,ръчкам,поливам с водка и да им чета някаква книга на Чейс.
Все пак се бяхме качили там да гледаме изгрева! Който реално не видяхме,но,да, това беше целта.
 А на сутринта.. Влаченето по кално нанадолнище,като се вземе предвид че краката ти са мокри,не си спал,не си хапвал нищо 24 часа и си изпил водката и бирата почти сам, (и ооооу,да не забравяме петте бухалки), може би не е най-привлекателното нещо,което да направиш при тези условия.
И днес,след цял ден и нощ сън,четене на книжки,гледане на филми,хапване на вкусни кексове и плодове и пийване на биричка (пълен айлячец),се чувствам наистина пречистена. И готова за нови подвизи и покоряване на други върхове. Е, в момента се налага да покоря наай-стръмните два баира,които ме разделят от кутия бяло Боро. Голд. Ориджинал. Ммммммм!!! Оревоар,отивам до магазина.



Тагове:   екскурзия,   Витоша,   Айляк,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: guinessgirl
Категория: Други
Прочетен: 89443
Постинги: 28
Коментари: 55
Гласове: 137
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930