Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2009 14:54 - It's a wonderful, wonderful life...
Автор: guinessgirl Категория: Други   
Прочетен: 1138 Коментари: 2 Гласове:
4



От много време не съм се чувствала така... Не се случва нищо,което да ме зарадва нито нещо,което да ме натъжи.. Не ми трябва нищо,но сякаш нещо ми липсва. Нямам нужда от никого май,а ми е самотно. Не очаквам нищо да се случи,следователно не се разочаровам. А всичко е толкова...бавно...
Само че днес за пръв път,от много време насам не се дразня на всичко и не проклинам себе си, приятелите си, липсата на такива, родителите си, котката, трамваите, къщата, компютъра, топлата бира, Испания, GSM-а ми, времето навън..Не се обвинявам за глупостите,които сътворих и които ме превърнаха в глупачка с разбити нерви..
Не,днес всичко е шест и дори се радвам,че тези неща се случиха,защото пораснах и си взех поука.. И се радвам,че имам покрив над главата си и че в момента седя в прекрасната си стая,със сгушено коте в краката си,че имам родители,компютър и бира,дори топла..

Време е да престана с емовското си поведение,да спра да се обвинявам,да заеба всички,които го правят и да изляза от черупката си. Може пък е време да се случи нещо хубаво,кой знае..Нали имаше една приказка,че и в живота всичко свършва с хепиенд,не само във филмите.. Но дори и да не е така,самият живот е филм,така че..хаххаха.

Настроена съм позитивно, и в този дух.. :) 

``No need to run and hide
it"s a wonderful, wonderful life
No need to laugh and cry
it"s a wonderful, wonderful life``






Тагове:   филм,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - живота върви добре, когато имаш ...
10.08.2009 14:58
живота върви добре, когато имаш желание да го живееш...живота:)
позд!
цитирай
2. chris - разбира се, че и в живота всичко с...
10.08.2009 15:29
разбира се, че и в живота всичко свършва с хепиенд - нали в крайна сметка и все още всички умираме...
:-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: guinessgirl
Категория: Други
Прочетен: 89500
Постинги: 28
Коментари: 55
Гласове: 137
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930