Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2009 00:16 - Мария Войтко
Автор: guinessgirl Категория: Поезия   
Прочетен: 999 Коментари: 0 Гласове:
1



Тези дни прочетох част от  стихотворенията на адашката и останах.. image Точно в онзи момент слушах саундтрака на Requem for a dream,което още повече подсили ефекта,сякаш..
По-долу на този линк можете да прочетете ощв много,както и оригиналите на тези,а аз ще дам само част,които съм намерила преведени (превод: Красимир Дяков)

http://www.stihi.ru/avtor/mariy2006
---

18+,
имайте го предвид.
(в момента се смея,защото казано от моите уста (написано от моите пръсти),е абсурдно,тъй като аз самата нямам 18,хаха)
---

Остави ме във тъмнина


Отзад ми мина. Прегръдка нежна.
Дланта ти, моята ръка.

Остави ме във тъмнина

върху чаршафа белоснежен.

Привличаш ме с ръце - въже
и ме притискаш тъй небрежно.
Не виждам в тъмното лице.
Насляпо битка неизбежна.

И бой на мислите се почна
и победителите съди страх,
и случи се любов порочна,
на тъмно, със лъжа и прах.

Аз се задъхвам и боли.
Уста затиснал си със шепа.
Аз се измъквам...Гледаш ти -
следите ми са по тапета.

И липсва щастието на Земята.
Остави ме. Не бе вежливо.
Остави ме във тъмнината
с парад на мислите страхливи.

Светът остана без прекрасно,
а ние бързахме отново.
Не ни повярва, че сме страстни.
Разстреляхме го с равнодушно олово.

---


 А ти просто ме изчука на масата

Щом не тежа, какъв е проблема?!
Щом досега не съм ти товар,
защо ме изправяш пред тази дилема
да крия това, което е в дар?

Своята страст зад зъби да стискам.
Да не мога да гледам след тебе дори.
Пресъхнали, моите устни те искат.
Стяга корсетът ми наедрели гърди.

В мен всичко гори и се моли за влага.
Да те пия до дъно е просто прекрасно.
Дълго се приготвях за тебе, мъжаго,
а ти просто ме изчука на масата.

---

Ти искаш за секс, за разврат отново да четеш

Ти искаш за секс, за разврат отново да четеш
Не са ти нужни моите откровения.
Искаш просто за секс, за разврат да четеш.
Искаш Аз да ти обясня това настървение,
което с члена си можеш да ми дадеш.

Разбирам те. След греховете се втурвам,
а те са прозрачни и аз не се крия.
Да! Знам, че Аз съм най-долната курва,
но искам да те изчукам и да те пия.

Искам да те докосвам с ръце и със устни.
Искам да те допирам, да ти грабвам ума.
Искам да те възбуждам със стиха ми разпуснат
и мръснишки открито разврат да даря.


Аз виждам, че искаш до дъно да пиеш.
Искаш да чукаш, да ме слушаш как стена.
С теб ще го сторя, така че да виеш.
Тихо, но диво ще влезеш във мене.

Ти звяр си надменен. За плът нямаш жал.
Така го почувствах - с тебе горя.
Ти моят си хищник, а х..т  - кинжал.
Свърших. Пропадам и от умора крещя.

Със страстите тайни деня си посрещам.
Не съм като всички - аз просто съм "лесна"!
Каквото поискам, това и посрещам,
а то е безумно и просто е прелестно.


---
Такава Кучка - Любов.

Моля те, махни си ръцете
и не дръж дистанция, моля.
Нека бъдем лице във лицето.
Няма да те ухапя. Просто съм гола...
Пипаш и "слива" и "праскови",
а все едно натюрморт на стената...
Прошка и помощ не искам - прекрасно.
Просто искам да си отворя устата.
Ще седна ей - тука. Ела по-близко!
Може да се отпуснеш. Да изпаднеш в мечти.
Да! Ето сега ще се спусна по-ниско.
Да направя ТОВА защо забрани?!
Е, добре. И все пак не се шегувах.
Каня те в света на приказките и словата.
Съгласи се, докато не се преструва
Наивно - Святата,
Нахално - Простата,
Бясно - Страстната,
Диво - Прекрасната,
От Желание обзетата,
От мен Неразбраната,
Крещящо - Развратната,
До Ужас Сладката,
Оранжево - Петносаната,
На Мен Така Приятната,
От Теб Жигосаната,
Такава Кучка - Любов.


 ---

Не ме разсмивай!



Бързо тениската събличам.
С пръсти си мачкам зърната.
По тялото ми се стича
на усещането искрата.
Хващаш ме за ръката.
Притегляш ме неумело.
Ще ти разсея тъгата.
Ще го направя "умело".
Нали твои са думите
за ТОВА, когато говорим?!
На огъня ти безумен
пяна ще сложа отгоре...
В дънките "ръка ще ти пусна".
Ще бъде и нежно и вкусно.
Ще се спусна по-ниско и по-ниско.
Егото ти ще скрия в устни горещи.
Ще станем дори все по-близки
и изведнъж ще станем и грешни...
Влизаш страстно - няма ласкателство.
Върху мен са ти вече ръцете.
Това ли наричаш ПРИЯТЕЛСТВО?!
Слушай, не ми разсмивай коленете!





Тагове:   еротика,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: guinessgirl
Категория: Други
Прочетен: 89491
Постинги: 28
Коментари: 55
Гласове: 137
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930